Reklamace

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI VÝROBKŮ A SLUŽEB

Reklamace přepravy

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození přeberte s výhradou.

Na následné reklamace po převzetí, jestliže nebude v záznamu od přepravce uvedeno, převzato s výhradou, nebude brán zřetel. Veškeré zboží, které odesíláme je pečlivě zkontrolováno a zabaleno.

Reklamace výrobku

Zboží u nás můžete jednoduše reklamovat. Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit v nejkratším možném termínu. V pracovní dny Vás budeme co nejdříve kontaktovat s konkrétními informacemi, jak bude Vaše reklamace řešena.

Přejeme Vám, ať Vám zakoupené zboží slouží co nejdéle, ale znáte to - občas se něco pokazí. Pro případ, že produkt nefunguje správně či dokonce přestal zcela fungovat, je tady naše Reklamace!

Průběh reklamace

Doklady potřebné k reklamaci zboží:

Vyplněný reklamační formulář nám prosím zašlete na e-mail: info@ledprofes.cz. Po té Vás bude kontaktovat naše reklamační oddělení kontaktovat a společně domluvíme následující postup.

Lhůta pro vyřízení reklamace

  • V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě, v opačném případě není doba stanovena
  • V případě, že Vám reklamace nebude uznána, neexistuje zde zákonné určení lhůty.

Ve všech případech se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době!